söndag 17 februari 2013

EGARvideoblogg on the way

I helgen har jag utbildat mig själv i videobloggning och testat lagets nya GoPro-kamera. Till min hjälp har jag haft testledare Love (syns nedan).

Istestet

Ja de stämmer, kameran är tät och tål kyla, man ser inte så mkt under snötäckt is i insjövatten tyvärr...

X-Wing Fightertestet

Den största utmaningen var helt klart att få upp filmerna på bloggen. Det skulle skaffas Youtubekanal bla. Då var man tvungen att uppge bla födelseår, jag tänkte ju att det får bli lagets födelseår då. Det ledde till att bloggen stängdes ner med motiveringen: Du måste vara minst tretton år för att hålla på med det du håller på med.
What!!! Jag blev rätt kall inombords ett tag kan jag säga. Jag uppmanades att bevisa att jag var över tretton, och blev upplyst om att ifall jag inte kunde det så skulle kontot raderas, hjälp! Tänkte jag, vad har jag gjort!

När jag hade sansat mig, följde jag uppmaningarna och vips nästa morgon var den uppe igen, puh!

Så nu ska kameran till Emma och dokumentera hennes och Sarahs fortsatta väg med träning mot Keb Classic, sweet!

//Christian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar